Diş Buğdayı Hazırlıkları

Erin'in eğlenceli ve farklı diş buğdayı partisinin detaylarını daha önce paylaşmıştım.Normalde her yazımda 'sizde yapabilirsiniz' diye kullandığım tüm görselleri paylaşıyorum,bu yazımda bunu atlamışım. O kadar çok mail aldım ki hem çok mutlu oldum hem de çok şaşırdım, bu görsellerin bu kadar kullanıldığını düşünmemiştim :) Bu yüzden özür dileyerek geç olsa da görselleri paylaşıyorum. Umarım sizde bizim gibi eğlenceli ve güzel bir diş buğdayı partisi geçirirsiniz.








Ben kırmızı istemem mavi isterim diyenler burayı; kızım için pembesi yok mu diyenler ise burayı tıklayabilirler :)

-----------------------------------------------
Bu  görsellerin tamamıyla sizlerin şahsi kullanımı için paylaşıldığını hatırlatır, emeğe saygı gereği kullanmanız durumunda orijinal sayfaya link vermenizi rica ederim.


10 yorum:

Adsız dedi ki...

Zeynep Hanım merhabalar, şablonları basarken normal A4 kağıt mı kullanıyorsunuz yoksa daha kalın bir kağıda mı basıyorsunuz? BU konuda bilgi verirseniz çok sevinirim.

Teşekkürler,

Zeynep Girgin dedi ki...

Ben görselleri ozalitçide bastırıyorum ve basım için gramajı A4 kağıdından daha ağır olan bir kağıt kullanıyor. Siz çıktıları kendiniz alacaksanız, gramajı daha ağır olan A4 kağıdı seçebilirsiniz böylece aldığınız çıktılar çok daha tok ve güzel gözükecektir.

Adsız dedi ki...

Zeynep Hanım, Ben boş banner a pdf dosyasında kızımın ismini yazmaya çalışıyorum fakat yazı boyutu 24 puntoyu geçmiyo daha büyük yapamıyorum siz farklı bir program mı kullanıyorsunuz acaba?

Zeynep Girgin dedi ki...

Ben gorselleri power point sayfasina kopyaladiktan sonra harf yerlestirmeyi burada yapiyorum.Ordan denerseniz sanirim daha buyuk punto ile yazabilirsiniz

Esra'nın hayal dünyası dedi ki...

zeynep hanım size çok teşekkür ederim kendim yapmak için koskoca internet dünyasını gezdim yardımcı olan tek sizi gördüm ! hazırları için fiyat aldığımda dudak uçuklatan rakamlar ile karşılaştım o yüzden kendim yapayım dedim ama bir türlü yapamadım. örnek verenler de yoktu. bu konuda ben ve benim gibi evde kendi işini kendi görenlere yardımlarınız için tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Esra'nın hayal dünyası dedi ki...

bir de bir sorum olacaktı kırmızı beyaz puantiyeleri nasıl yaptınız bende mavi beyaz yapacağım da ;)

Zeynep Girgin dedi ki...

Esra merhaba, görsellerin işe yaradığına sevindim. Mavi veriyonunu power point aracılığı ile yapabilirsin. Ben bunları orada hazırladım. Sevgiler, Zeynep

nurullah cakir dedi ki...

merhaba zeynep hanım bende kızımın adını yazıcam ama powerpoıntte harf yazamadım sizinki gibi kızımın adı da zeynep zeynebin dişi çıktı yazmak istiyorum

Zeynep Girgin dedi ki...

Nurullah merhaba, power point kullanmayı bilmiyorsan ne yazık ki tarif edebilme şansım yok :( Ama bilen birilerinden destek alabilirsin. Teşekkürler, Zeynep

Adsız dedi ki...

ZEYNEP HN HARİKASINIZ ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ÇOK GÜZEL BİR PARTİ OLDU SAYENİZDE.. :)